woensdag 15 december 2010

Peruanen praten Spaans

Meesterschrijver en denker Menno de Vries heeft ons gezamenlijk verblijf in Peru gedeeltelijk beschreven op zijn blog. Een aanrader om te lezen!

Peru is fantastisch en de reis was wederom intensief. Gezellig 50 kilometer mountainbiken op gemiddeld 3500 meter hoogte door woest terrein, de inka cultuur beter leren kennen, en vooral de mooie stadjes en dorpen zoals bijvoorbeeld Arequipa.














Samengevat heb ik de omgekeerde Gringo trail gedaan. Eerst Cuzco met Machu Pichu, Puno, Arequipa en vervolgens met de Panamerica Sur langs de kust (Paracas) en Nazca noordelijk naar Lima. In Arequipa scheidden onze wegen: Menno ging terug naar Cuzco (Ongelooflijk dat hij daar kan afstuderen) terwijl ik mijn weg terug vervolgde naar Lima.

Meer fotos volgen zodra ik iets sneller internet heb. Eerst mijn vlucht naar Madrid maar even halen. Het is lekker zomerweer in Peru dus het zal wel wennen zijn in het koude Europa. Tot een later moment!

3 opmerkingen:

Sjoerd zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sjoerd zei

Hmm, blogspot maakt het reageren weer lastig, eens kijken of het nu wel goed gaat...

Ziet er goed uit die foto's, al verraadt je gezicht op die een-na-laatste dat je wel weer een hotelletje met jacuzzi kan gebruiken ;-)

Geniet van Madrid, see you soon!

GerriK zei

Je maakt wat mee inderdaad! In ieder geval welkom terug in Europa (inmiddels wel denk ik).
Madrid is momenteel koud, maar wel zonnig, dus je kunt even acclimatiseren ;-)
Tot snel!


(hoe laat kom je aan vrijdag?)